Ustanovljen koordinacijski odbor projekta
- Podrobnosti
- Četrtek, 26. april 2012 07:21
Že kar kmalu po uradnem začetku projekta AQUAVIVA smo projektne partnerje, sofinancerje, deležnike in sodelavce projekta povabili na prvi sestanek koordinacijskega odbora. Naloga le-tega je spremljati projektne aktivnosti, sprejemati pomembne odločitve in pomagati koordinatorju pri usklajevanju aktivnosti. Srečali smo se 19. oktobra 2011 v vidrinem informacijskem centru AQUALUTRA na Goričkem, se spoznali, podrobneje spoznali tudi projekt in akcije, ki si jih delimo. Na predstavitev projekta smo povabili tudi številne medije, ki pa se vabilu niso odzvali. Pogrešili smo tudi nekaj pomembnejših deležnikov, vendar smo jih o rezultatih razprave obvestili kasneje.
Naravno okolje informacijskega centra je bilo prijazno in konstruktivno za razpravo. Posebno veseli smo bili aktivnega odziva sofinancerja projekta, Holdinga slovenskih elektrarn. Za njihove sodelavce pripravljamo posebno predstavitev projekta, saj jih tematika ohranjanja naravnih in čistih voda zanima in zadeva tudi v poslovnem smislu.
Na sestanku koordinacijskega odbora smo partnerjem in sofinancerjem izročili tudi pogodbe o sodelovanju na projektu.
Srečanje je potekalo po dnevnem redu (spodaj) in se zaključilo z družabnim kosilom v sosednji vasi.
1 - uvod in predstavitev projekta LIFE+ AQUAVIVA
2 - ustanovitev koordinacijskega odbora in imenovanje članov
3 - določitev vloge partnerjev, sofinancerjev in deležnikov v projektu
4 - predstavitev in podpis pogodb
5 - ogled centra AQUALUTRA in izobraževalnih objektov v neposredni okolici
5 - vprašanja novinarjev
6 - pogostitev »po Goričko«
















